Média
Informační systém ABRA v mediálních firmách a agenturách je přizpůsoben specifickým pracovním úkonům a evidencím, má funkce, které automatizují tvorbu dokladů a vytváří nejčastěji používané manažerské reporty.
Proč ABRA patří do mediálních firem a agentur?
- Umožňuje řízení a kontrolu distribučního plánu.
- Automatizovaně tvoří remitend.
- Podporuje elektronickýc oběh dokladů a pokročilou správu dokumentů (evidence elektronických dokumentů ve formě příloh k dokladům nebo firmám).
- Nabízí manažerské nástroje pro vyhodnocování ekonomických dat a propracovaný systém schovalovacích procesů.
- Umožňuje elektronickou komunikaci a výměnu dat s dodavateli i odběrateli (ISDOC, EDI, XML,…).
- Umožňuje příjem, zadávání a sledování zakázek v průběhu celého obchodního cyklu.
- Při sestavování dealerskýc slev je velmi variabilní.
- Zaznamenává změny provedené uživateli v systému a tím umožňuje dohledat provedené změny dle uživatele, identifikaci konkrétního počítače a času.