Kontaktní formulář

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená tučně.

×

Logo ADMIS CZ s.r.o.

Správa uložiště souborů (folder)

Doplněk pomáhá při správě vnitrofiremních dokumentů. Automaticky zakálá unifikovanou adresářovou strukuru pro jednotlivé obchodní partnery.

Po založení firmy automaticky vznikne na serveru sada adresářů, které si můžete sami nadefinovat. Např.

  • \\folder\A\ABC s.r.\Smlouvy
  • \\folder\A\ABC s.r.\Nabídky
  • \\folder\A\ABC s.r.\Reklamace

Při přejmenování firmy v Abře, dojde automaticky také k přejmenování adresáře na serveru. Pokud již máte firmu v adresáři firem SW ABRA, můžet si adresáře jednoduše vytvořit kliknutím na tlačítko "Vytvoř FOLDER).

Hlavní části instalační sady do informačního systému ABRA:
  • ini soubor na definování adresářové struktury společnosti.
  • Definovatelný formulář v adresáři firem.
  • Skript na automatické zakádání adresářů.
Požadavky pro správné fungování doplňku:
  • Nastavení přístupových práv na serveru do příslušných adresářů všem uživatelům, kteří budou tuto funkci využívat.

Nezávazná poptávka