Rozšíření systémů ABRA
Společnost ADMIS CZ s.r.o., vyvinula a vyvíjí na požadavky zákazníků speciální funkčnosti a aplikace integrované se systémy ABRA Gx. Jednodušší požadavky mohou být realizovány pomocí scriptů jako např.
- kontrola marže na fakturách vydaných, pokladních příjmech a objednávkách přijatých
- vyhledávání skladových karet dle libovolných položek
- automatické generování a odesílání upomínek
- generování čísel šarží dle složitějších algoritmů
- zakládání variantních karet dle šablony,
- bonus program - přičítání, evidence bodů za odběry a odpočty za dárky z bonus katalogu.
Nebo mohou mít podobu samostatné aplikace s vlastním rozhraním, která je propojena s databází a agendami informačního systému ABRA. Příkladem takovéhoto vývoje jsou např. aplikace pro:
- plánování, řízení a sledování výroby,
- detailní rozbor zakázek a komunici s docházkovým systémem,
- pro komunikaci se sw pro řízení servisních zakázek,
- a další.
Některé tyto aplikace se postupně rozšířily natolik, že jsou universálně použitelné pro více zákazníků, což je případ níže uvedných produktů.