Notářské kanceláře
ABRA se osvědčila i v notářských kancelářích. Je postavena na informačním systému ABRA G3, ve kterém eviduje specifické dokumenty notářských kanceláří a urychluje tak práci. Vše je bezpečné, snadno ovladatelné a spolehlivé.
5 základních agend, které systém pro notářské kanceláře nabízí:
- Adresář - slouží k evidenci právnických a fyzických osob, kontaktů, telefonů ...
- Rejstříky - evidence spisů N, D a dalších, statistika.
- Ověřovací doložky - tisk doložky na etikety.
- Dokumenty - automatické předvyplnění šablon vytvořených v MS Word.
- Pokladna - automatické vytváření a evidence pokladních příjmů a výdajů.
Další agendy oborového řešení
- Fakturace - automatické vytváření a evidence faktur vydaných, evidence faktur přijatých.
- Banka - komunikace s bankovním klientem, uživatel nemusí opisovat příkazy a výpisy.
- DPH - tisk aktuální verze DPH přiznání, podklady pro DPH přiznání.
- Daňová evidence - peněžní deník, přehled nákladů a tržeb.
- CRM - aktivity, přehled aktivit, časový plán, evidence úkolů.
- Evidence pošty - odeslaná a došlá pošta.
- Komunikace - dokumenty, e-maily, vzkazy, naplánované úlohy.
- Majetek - dlouhodobý majetek, drobný majetek, odpisy.
- Mzdy a personalistika - zaměstnanci, pracovní poměry, výpočty mezd, personalistika.
- Nákup - objednávky vydané, zálohové listy přijaté, faktury přijaté.
- Reporty - přehled pohledávek a závazků, pokladní příjmy, pokladní výdaje.
- Upomínky - hromadné vystavení upomínek dlužníkům.
- Kniha jízd - počet vozidel není nijak omezen.