Kontaktní formulář

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená tučně.

×

Logo ADMIS CZ s.r.o.

Notářské kanceláře

ABRA se osvědčila i v notářských kancelářích. Je postavena na informačním systému ABRA G3, ve kterém eviduje specifické dokumenty notářských kanceláří a urychluje tak práci. Vše je bezpečné, snadno ovladatelné a spolehlivé.

5 základních agend, které systém pro notářské kanceláře nabízí:
  • Adresář - slouží k evidenci právnických a fyzických osob, kontaktů, telefonů ...
  • Rejstříky - evidence spisů N, D a dalších, statistika.
  • Ověřovací doložky - tisk doložky na etikety.
  • Dokumenty - automatické předvyplnění šablon vytvořených v MS Word.
  • Pokladna - automatické vytváření a evidence pokladních příjmů a výdajů.

Další agendy oborového řešení

  • Fakturace - automatické vytváření a evidence faktur vydaných, evidence faktur přijatých.
  • Banka - komunikace s bankovním klientem, uživatel nemusí opisovat příkazy a výpisy.
  • DPH - tisk aktuální verze DPH přiznání, podklady pro DPH přiznání.
  • Daňová evidence - peněžní deník, přehled nákladů a tržeb.
  • CRM - aktivity, přehled aktivit, časový plán, evidence úkolů.
  • Evidence pošty - odeslaná a došlá pošta.
  • Komunikace - dokumenty, e-maily, vzkazy, naplánované úlohy.
  • Majetek - dlouhodobý majetek, drobný majetek, odpisy.
  • Mzdy a personalistika - zaměstnanci, pracovní poměry, výpočty mezd, personalistika.
  • Nákup - objednávky vydané, zálohové listy přijaté, faktury přijaté.
  • Reporty - přehled pohledávek a závazků, pokladní příjmy, pokladní výdaje.
  • Upomínky - hromadné vystavení upomínek dlužníkům.
  • Kniha jízd - počet vozidel není nijak omezen.