Cestovní kanceláře
IS ABRA je vhodný i pro cestovní kanceláře, jejichž specifickým potřebám jej lze uzpůsobit. Na základě zkušeností s klienty z oboru cestovního ruchu bylo vytvořeno řešení speciálně určené pro procesy, které je zde třeba pokrýt (komunikace, administrativa, optimalizované manažerské reporty ...)
Proč využívat ABRU v cestovní kanceláři?
- Napojení na rezervační systémy (AMADEUS, SWISS…).
- Umožňje sledovat prodeje dle různých kritérií (destinace, prodejna, obchodník…).
- Zpracovává bankovní avíza při plabě platební kartou
- Eviduje dokumentaci k destinacím, klientům, konkrétním zájezdům.
- Umožňuje on-line propojení se vzdálenými pobočkami.
- Umožňuje sledovat komunikaci s klienty a plánovat s nimi schůzky.
- Příjem, zadávání a sledování zakázek v průběhu celého obchodního cyklu
- Elektronická komunikace a výměna dat s dodavateli i odběrateli (EDI, XML,…).
- Obsahuje manažerské nástroje pro vyhodnocování ekonomických dat.
- Propracovaný systém schvalovacích procesů.
- Eviduje záznam změn provedených uživateli v systému, možnost dohledat provedené změny dle uživatele, identifikace konkrétního PC a času.