|
|
|
VEDENÍ ÚČETNICTVÍ |
|
Vedení podvojného účetnictví a daňové evidence
Zajišťujeme v externí podobě vedení podvojného účetnictví nebo daňové evidence. Samozřejmou součástí je sestavení
potřebných výkazů, vypracování účetní závěrky a inventarizace.
Vyplnění daňového přiznání
Bojíte se, že propásnete některý daňový termín? Že nevyplníte přiznání správně? S námi nemusíte!
Ať už máte zařízeno vedení účetnictví nebo daňové evidence u nás nebo si je děláte sami, připravíme a odešleme za
Vás daňová přiznání. Vypracováváme:
daňové přiznání k DPH
přiznání k dani z příjmů fyzických
přiznání k dani z příjmů právnických osob
daňové přiznání k silniční dani.
Zpracování mezd
Zajišťujeme zpracování mzdové agendy. Co to zahrnuje? Vedení mzdového účetnictví a personální agendy
(mzdové rekapitulace, výplatní pásky, výplaty nemocenských dávek), ohlašování nástupu a výstupu zaměstnance,
roční zúčtování srážkové a zálohové daně ze závislé činnosti, zápočtové listy, roční důchodové evidenční listy,
hlášení pro účely sociálního zabezpečení a zdravotního pojištění
Použité vybavení
Účetnictví a mzdy zpracováváme na informačním systému ABRA Gx buď v naší provozovně, nebo přímo u klienta.
Doklady, které si vystavujete sami jsou našimi pracovníky zkontrolovány a zaúčtovány. Poskytujeme klientům
průběžné výsledky hospodaření po celé účetní období.
|
|
|
|
|
|
|