logo
 
 
pmenu
image  Technický web společnosti zajišťující běh zákaznického portálu a doplňkových služeb
banner
menuvr

VEDENÍ ÚČETNICTVÍ


Vedení podvojného účetnictví a daňové evidence

Zajišťujeme v externí podobě vedení podvojného účetnictví nebo daňové evidence. Samozřejmou součástí je sestavení potřebných výkazů, vypracování účetní závěrky a inventarizace.

Vyplnění daňového přiznání

Bojíte se, že propásnete některý daňový termín? Že nevyplníte přiznání správně? S námi nemusíte! Ať už máte zařízeno vedení účetnictví nebo daňové evidence u nás nebo si je děláte sami, připravíme a odešleme za Vás daňová přiznání. Vypracováváme:

  • daňové přiznání k DPH
  • přiznání k dani z příjmů fyzických
  • přiznání k dani z příjmů právnických osob
  • daňové přiznání k silniční dani.
  • Zpracování mezd

    Zajišťujeme zpracování mzdové agendy. Co to zahrnuje? Vedení mzdového účetnictví a personální agendy (mzdové rekapitulace, výplatní pásky, výplaty nemocenských dávek), ohlašování nástupu a výstupu zaměstnance, roční zúčtování srážkové a zálohové daně ze závislé činnosti, zápočtové listy, roční důchodové evidenční listy, hlášení pro účely sociálního zabezpečení a zdravotního pojištění

    Použité vybavení

    Účetnictví a mzdy zpracováváme na informačním systému ABRA Gx buď v naší provozovně, nebo přímo u klienta. Doklady, které si vystavujete sami jsou našimi pracovníky zkontrolovány a zaúčtovány. Poskytujeme klientům průběžné výsledky hospodaření po celé účetní období.


    kontakt


    PC