Logo ADMIS CZ s.r.o.

Seminář Reklamační řízení a související otázky

30.9.2015

Správce webu

Opět proběhl v našem školicím středisku seminář na téma "Reklamační řízení a související otázky" - z pohledu obchodníka. Jeho nápň byla velmi zajímavá a účastníci měli okamžitou možnost řešit s lektorkou problémy s praxe, které vznikají v souvislostí s reklamacemi v jejich provozech (kamenné prodejny, e-shopy). Navíc měla lektorka připraveno mnoho příkladů z praxe.

Po absolvování semináře již každý ví co musí, může a nemusí. 

A víte vy:
  • Jaké jsou vaše informační povinnosti vůči spotřebiteli?
  • Jaká je lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodů v e-shopu a kamenné prodejně?
  • V jakém stavu musí zákazník zboží vrátit?
  • Kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit?
  • Jak probíhá reklamace do 6-ti měsíců od koupi zboží a na co má spotřebitel nárok?
  • Jak probíhá reklamace po 6-tém měsíci od koupi zboží a na co má spotřetitel nárok?
  • Jak je to s reklamací a vrácením zboží, když nakupujete jako podnikatel (na IČO)?

Pokud nevíte, či si nejste s odpovědí na jednotlivé otázky jistí, navštivte tento seminář a dozvíte se toho ještě mnohem více. 
Vaši zákazníci i zaměstnanci to ocení, protože již budou vědět co a jak.

Semináře se zůčastnili vedoucí prodejen, majitelé e-shopů, právníci, prodejci, realizátoři, zaměstnanci reklamačních oddělení.

Proběhlé termíny:
  • 11. 11. 2014
  • 24. 9. 2015
Termín konání dalšího semináře: