A víte vy:
- Jaké jsou vaše informační povinnosti vůči spotřebiteli?
- Jaká je lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodů v e-shopu a kamenné prodejně?
- V jakém stavu musí zákazník zboží vrátit?
- Kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit?
- Jak probíhá reklamace do 6-ti měsíců od koupi zboží a na co má spotřebitel nárok?
- Jak probíhá reklamace po 6-tém měsíci od koupi zboží a na co má spotřetitel nárok?
- Jak je to s reklamací a vrácením zboží, když nakupujete jako podnikatel (na IČO)?
Pokud nevíte, či si nejste s odpovědí na jednotlivé otázky jistí, navštivte tento seminář a dozvíte se toho ještě mnohem více.
Vaši zákazníci i zaměstnanci to ocení, protože již budou vědět co a jak.
Semináře se zůčastnili vedoucí prodejen, majitelé e-shopů, právníci, prodejci, realizátoři, zaměstnanci reklamačních oddělení.
Proběhlé termíny:
- 11. 11. 2014
- 24. 9. 2015