Reklamní agentury
Informační systém ABRA lze speciálně přizpůsobit specifickým požadavkům reklamních agentur.
Přínosy ABRY pro reklamní agentury:
- IS obsahuje integrovaný modul Kampaně pro hromadné oslovování skupin klientů.
- Nabízí propracovaný systém evidence zakázek, nabídek, nákladových cen, objednávek, fakturace atd.
- Umožňuje sledovat čerpání rozpočtu schváleného pro danou zakázku.
- Nabízí evidenci klientů a kotaktních osob, s neomezeným množstvím kategorií.
- Obsahuje sdílené kalendáře pro evidenci kapacit.
- Je přímo napojena na účetnictví a ostatní finanční moduly.
- Umožňuje zadávání a sledování aktivit v modulu CRM.
- Dokáže propojit zakázky s externí dokumentací (evidence elektronických dokumentů ve formě příloh k dokladům, firmám, skladovým kartám).
- Obsahuje manažerské nástroje vyhodnocující ekonomická data a propracovaný systém schvalovacích procesů.