Kontaktní formulář

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená tučně.

×

Logo ADMIS CZ s.r.o.

Média

Informační systém ABRA v mediálních firmách a agenturách je přizpůsoben specifickým pracovním úkonům a evidencím, má funkce, které automatizují tvorbu dokladů a vytváří nejčastěji používané manažerské reporty.

Proč ABRA patří do mediálních firem a agentur?
  • Umožňuje řízení a kontrolu distribučního plánu.
  • Automatizovaně tvoří remitend.
  • Podporuje elektronickýc oběh dokladů a pokročilou správu dokumentů (evidence elektronických dokumentů ve formě příloh k dokladům nebo firmám).
  • Nabízí manažerské nástroje pro vyhodnocování ekonomických dat a propracovaný systém schovalovacích procesů.
  • Umožňuje elektronickou komunikaci a výměnu dat s dodavateli i odběrateli (ISDOC, EDI, XML,…).
  • Umožňuje příjem, zadávání a sledování zakázek v průběhu celého obchodního cyklu.
  • Při sestavování dealerskýc slev je velmi variabilní.
  • Zaznamenává změny provedené uživateli v systému a tím umožňuje dohledat provedené změny dle uživatele, identifikaci konkrétního počítače a času.