Hotely a restaurace
Informační systémy ABRA nabízí v oboru hotelnictví a gastronomie přesně ty funkce, které jsou potřeba. Systém je jednoduchý na obsluhu a efektivní v evidenci a sledování provozních nákladů.
Proč využívat ABRU v hotelu či restauraci?
- Umožňuje detailně sledovat výnosy v jednotlivých provozovnách a obsahuje manažerské nástroje pro vyhodnocování ekonomických dat.
- Máte s ní maximální kontrolu peněz a zásob.
- Obsahuje propracovaný systém schvalovacích procesů.
- Podporuje práci s čárovými kódy.
- Graficky znázorňuje rozložení stolů, což usnadňuje zadávání objednávek.
- Kasa automaticky komunikuje s kuchyní.
- Umožňuje napojení restaurační kasy na přehlednou dotykovou obrazovku.
- Elektronická komunikace a výměna dat s dodavateli i odběrateli (ISDOC, EDI, XML,…).
- Podporuje pokročilou správu dokumentů (evidence elektronických dokumentů ve formě příloh k dokladům, firmám, skladovým kartám).
- Zaznamenává změny provedené uživatelem v systému, což umožňuje dohledat provedené změny dle uživatele, identifikovat konkrétní PC a čas.