Účetnictví a výkazy
Základní modul IS ABRA, sloužící k evidenci dokladů a související účetní operace. Modul je provázán s ostatními moduly, což zaručuje snadné propojování prvotních dokladů s účetnictvím již při jejich vystavení.
Tento modul umožňuje sledovat výnosy a náklady v jednotlivých odděleních i střediskách, obchodní případy, zakázky, projekty. Díky provázanosti dokladů zabraňuje rozdílům mezi účetním deníkem a obchodními, skladovými, výrobními a dalšími doklady.
Co modul účetnictví přináší?
- Přehledné výstupy pro ekonomický controlling a manažerské rozhodování,
- propojení s ostatními moduly,
- zautomatizování rutinních prací,
- propojování prvotních dokladů s účetnictvím již při jejich vystavení,
- snadnou kontrolu zaúčtovaných dokladů,
- řízení cashflow,
- finanční plánování,
- automatické zaúčtování dokladů z ostatních agend,
- systém předkontací, které je možné uživatelsky upravovat,
- možnost upravovat již zaúčtované doklady.