Kontaktní formulář

* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená tučně.

×

Logo ADMIS CZ s.r.o.

EDI komunikace

Tento doplněk pro IS ABRA představuje jednu z cest k elektronickým dokladům, které se mezi obchodními partneri vyměňují a pomalu nahrazují ty papírové. Otevírá se zde možnost automatizace procesu vystavování a příjmu elektronických dokladů.

Řada velkých společností v České republice již systém pro elektronickou komunikaci běžně používá. Předpokladem jejího uvedení do praxe byla především poslední novela Zákona č. 235/2004 Sb. o Dani z přidané hodnoty. Ohromnou výhodou je především možnost využití elektronické značky, popř. elektronického podpisu.

Výhody Elektronické výměny:

  • zrychlení procesu - doklad je přenesen během několika minut,
  • uspoří práci - již nebudete muset dávat doklady do obálek a posílat poštou,
  • zamezí vzniku chyb při přepisování dokladů,
  • ušetříte náklady na poštovné,
  • budete ekologičtější, nespotřebujete tolik papíru,
  • sníží se vám náklady na archivační prostory,
  • snadněji a rychleji doklad dohledáte,
  • zvýší se bezpečnost - zajištění elektronickým podpisem a šifrováním.
Požadavky pro úspěšné zavedení EDI komunikace
  • IS ABRA řady Gx
  • registrace u poskytovale EDI řešení - tím získáte unikátní EAN kód, který bude identifikovat vaši firmu
  • zakázkové řešení EDI do ABRY
Fungování EDI komunikace

Elektronická komunikace probíhá v datovém formátu EDI INHOUSE. Pomocí tohoto doplňku můžete automaticky načítat objednávky přijaté přímo do IS ABRA, můžete odběratelů zasílat avíza o dodávce a faktury vydané.

Řešení obsahuje 3 nezávislé aplikace: Import objednávek přijatých, export faktur vydaných a avíza o dodávce. Aplikace se umisťují na jednotlivé pracovní stanice, čímž budete mít kontrolu nad tím, kdo má k importu a exportu dokladů EDI přístup.

Aplikace EDI komunikace dokáže načítat a generovat soubory v textovém pozičním formátu INHOUSE. Tento formát podporují všichni poskytovatelé EDI služeb. S IS ABRA komunikuje aplikace přes tzv. Otevřené rozhraní, což znamená, že při spuštění importu či exportu je spotřebovaná 1 licence na přístup do jádra systému ABRA.

Schéma komunikace pomocí EDI zpráv:
  • odběratel vám zašle objednávku (EDI zpráva ORDERS),
  • objednávku načtete do systému ABRA a dále s ní můžete libovolně pracovat,
  • zákazníkovi vystavíte buď dodací list (zašlete zprávu DESADV - avízo o odeslání zboží) nebo rovnou fakturu vydanou (zašlete zprávu INVOIC).

Nezávazná poptávka